Twee opdrachten per dag voor Westera Hersteltechniek
Een volle agenda voor Westera Hersteltechniek.
Westera Hersteltechniek is een expert in herstel van interieurbeschadigingen, zoals krassen, breuken en deuken.
De grote uitdaging? Een volgeboekte agenda.
Lees hoe dit is geluktErik-Jan, eigenaar van Westera Hersteltechniek, besloot om te stoppen met zijn afbouwbedrijf en een nieuwe passie achterna te gaan: Interieur schadeherstel. Maar, wanneer je opnieuw begint, moet je ook opnieuw klandizie opbouwen.
Dat hebben we gedaan met zoekadvertenties in Google. Wat doe je namelijk wanneer je een kras in je vloer wil laten herstellen? Je gaat Googlen naar een reparatiebedrijf!
Een duidelijk beeld van de doelgroep
We zijn begonnen met een zoekwoordenonderzoek om te achterhalen welke woorden gebruiken mensen wanneer ze schade aan hun interieur hebben.
Daarbij hebben we de gehele website doorgemeten, zodat we precies het gedrag van gebruikers kunnen monitoren en daarop kunnen acteren.
Zo wisten we precies waar de kansen lagen en hoe we op korte termijn een grote slag konden slaan in offerte-aanvragen.
Interesse gekregen in een strategie op maat?
Plan een gratis kennismaking inVlijmscherpe Google Ads campagnes
Vervolgens hebben we landingspagina’s opgezet die naadloos aansluiten op de zoekwoorden, voor de beste gebruikerservaring van potentiële klanten. De copy op de landingspagina hebben we gericht op het wegnemen van zoveel mogelijk twijfels, om zo de drempel voor het doen van een offerte-aanvraag zo laag mogelijk te maken.
Uiteindelijk hebben we de landingspagina’s aan scherpe Google Ads campagnes gehangen en zijn we dag voor dag gaan bijsturen op de resultaten. Met groot succes!
Interesse gekregen in een strategie op maat?
Plan een gratis kennismaking inBehaalde resultaten
Na één dag al aanvragen
Één dag na het lanceren van de Google Ads campagne kwamen de eerste offerteaanvragen al binnenstromen.
Gemiddeld twee aanvragen per dag
Na een aantal maanden optimaliseren konden we zo opschalen, dat de teller nu op gemiddeld twee offerte-aanvragen per werkdag staat.
Een conversiepercentage van 10%
Van iedere 100 mensen die klikken op onze advertentie, doen er gemiddeld 10 een offerte-aanvraag. Een ontzettend hoog aantal.
Elke ambitieuze MKB'er zou online moeten kunnen groeien
Plan een gratis kennismaking met mij in, dan bekijken we samen naar de mogelijkheden.
Nog meer cases!
Benieuwd hoe ik mijn strategieën op een intelligente manier precies op maat maak bij verschillende bedrijven en branches? Bekijk dan ook mijn andere cases.